søndag 4. november 2007

Utfordret!

Har ikke helt sett at jeg ble utfordret av Rajah. Har nemlig ikke fått varsel om kommentarer, men har satt på det nå.

Iallefall, hver hund (som har blitt utfordret) skal beskrive seks underlige/rare ting om seg selv.
Nå kan jo ikke Kia eller Chili skrive, så jeg skriver for de :p

Kia:
1. Så lenge det er godbiter tilstede så kan hvem som helst gjøre hva som helst. Andre hunder kan stå og bjeffe meg opp i trynet, klatre på meg, hva som helst..

2. Jeg er litt teit når jeg løper etter andre i lek. Jeg blir litt sur når de løper raskere enn meg, så jeg bjeffer og er sint.

3. Jeg vil helst ligge på sofaen om natta, og så snike meg opp i senga utpå morgenkvisten.

4. Jeg liker å ta leker eller pinner og gå rundt til andre og knurre for å få de til å leke med meg, men de vil aldri, skjønner ikke hvorfor.

5. Jeg liker å ødelegge lekene Linda har. (men de tar jo aldri slutt, lekekassa blir bare mer og mer full)

6. Når vi er på skaret så setter jeg meg på treningsbanen og sitter og venter på å bli trent.

Chili:
1. Jeg kan smile (video kommer)

2. Jeg er alltid glad

3. Jeg er søtest i verden

4. Jeg lager en veldig rar lyd når jeg går rundt og bærer på noe og storkoser meg :D

5. Jeg spiser hva som helst, helt gal faktisk

6. Denne setter vi åpen :p

I tillegg skal de jo utfordre seks nye hunder, men jeg kjenner ikke seks hunder som blogger, så vi utfordrer Lukas og Tuca (oj, kom på Mia også)

2 kommentarer:

Bårds sa...

Okay ! Detter blir artig ! Jeg kunne godt ha tenkt meg å skrive 6 ting om mamman eller pappan i huset som er underlige. Det hadde vært lettere. (bjeff-bjeff) ,,,,:-)

Bårds sa...

Versågod ! :-)
http://godsomgull.blogspot.com/2007/11/jeg-er-blitt-utfordret.html