tirsdag 6. november 2007

Hjemme fra Trondheim

Sov elendig i natt, som vanlig når noe skal skje. Slukna vel før tre en gang og våknet klokka seks. Var like godt å stå opp og hive seg i dusjen og fore Chili. Lufta henne på vei opp i bilen og så var vi på vei. Var griseheldig med ferga, bommen var på vei ned da jeg kom til kaia, men den gikk opp igjen. Det var en del snø og slaps på veien, men det gikk greit, ingen ublide møter med grøft/kant.

Kom frem litt tidlig, men stakk innom solsiden og kjøpte noen tyggebein før jeg bare dro rett til veterinærkontoret. Snakket litt med ei av pleierne der som hadde flat. Hun syntes at Chili var nydelig (selvfølgelig, hun er jo det).
Vi begynte litt før tida, med grundig massasje, Chili oppførte seg greit, tror hun syntes det var godt. Etter at alt var massert så var det opp i water-walker'n. Fylte den opp litt over buken og så var det å prøve å få henne til å gå. Det tok noen minutter før hun var helt komfortabel med den og gikk greit. Det ble vel fem økter tror jeg, på de to siste var hun veldig flink og gikk fint. Hun fikk gå med en ball i munnen og lagde veldig med lyd :D
Så var det ut av "bassenget" og tid for tørk og kos.

Har avtalt nå at det blir totalt seks ganger, hver fjortende dag. I tillegg til det så skal jeg til Anne Sofie, som også er massør og alt-mulig-hundemenneske (og akupunktør!). Hun bor to små steinkast herfra, så det blir litt enklere.

Kia er hjemme med mamma og pappa til imorgen. Da henter jeg henne (og får middag).

Ingen kommentarer: