fredag 23. november 2007

Ny operasjon

Har fryktet det, men håpt på det beste, fordi hun har jo hatt noen små fremskritt.

Kula og skåla har ikke utviklet seg siden skaden skjedde. Dette er nok fordi det tok for lang tid før de fant ut hva det var. Selve operasjonen sist var egentlig en suksess, ser ingenting til bruddet lenger, men det hjelper lite.

Så nå skal kula kappes bort, og det skal danne seg noe brusk som skal kunne funke godt. De har operert mange hunder som det har gått veldig bra på, der man ikke har sett noen tegn til at den er operert etterpå. Men som vanlig kan de jo ikke love noe :(

Har sendt krav til Agria om at de får dekke alt, pga at skaden har skjedd i buret. Ombudet mitt skulle ta saken og få den prioritert oppover i systemet.

Så fra søndag av så er jeg Chili-løs i fjorten dager. Hun blir her hvor de er strenge og setter krav til henne, istedet for hos meg som synes synd på henne og lar henne slippe. De vil også ta henne med hjem i helgen.

Imorgen skal vi stille ut, ring 6 fra klokka 9. Når jeg er ferdig i ringen, så skal jeg ta med Chili inn en tur, så hun også får sett hvordan det er her :-) Neste år håper jeg at hun er i så god form at hun kan være med hele dagene :)

Nå blir det lett lufting og så middag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Syden brelle.. stakkars Chili. Fær håpe det ordna sej no då... men va det i buret den første skada skjedde?

Lukas og Camilla sa...

Dakal Chilli.

Skal krysse bein, hale og ører for at det går bra.

Hilsen Lukas