søndag 29. mars 2009

Turhelg

Denne helga har vi ikke trent noe som helst egentlig. (unntatt innkalling på morgenturene)

Lørdag var vi på Hausen (som er toppen ingen veit hvor er egentlig). Hausen er toppen med det røde blinkende lyset. Vi møtte på vinteren på vei opp, men det gikk helt greit. Alle hundene løp og storkoste seg :) Det var akkurat langt nok, var sliten når vi kom på toppen, men turen ned gikk veldig bra, siden snøen var perfekt til å gå på (stien var litt glatt)

Søndag dro vi på tur på julneset og vandret rundt der i flere timer. Kia prøvde badevannet. De andre bare plasket litt. Ellers var det litt kamp om pinner. Alle oppførte seg og det var kjekt. Etterpå møtte jeg Stefan og Jannicke til en softis før vi var en lynkjapp tur og kikket på hvordan det var på skaret. Ikke så mange uker til vi kan flytte ut av tunnelen håper jeg. Snøsmeltingen vil nok gå fort fremover. Sola varmet skikkelig godt. Kjenner jeg er sliten av all den friske lufta jeg har fått iløpet av uka.

Helga ble litt overraskende avsluttet med en sein middag som jeg satte pris på :)

4 kommentarer:

Sniff Sniff sa...

Å hoi!

Deit på søndags aften? :D

Pupi sa...

Korleis ej enklast kjem mej te Træffhallen forrestn? (frå fergekaia..)

P-chan sa...

(frå Vestnes-fergekaia.......) :)

bjønn sa...

Raskeste veien er om Oppdal :) Ta til venstre i neste kryss.