onsdag 25. mars 2009

Trening

Dette er mitt innlegg nr. 100! (så dere som sier at jeg ikke blogger får telle over og se om de er noe bedre)

Dro en tur inn til Irene og Felix.

Trente først på litt apport. Det eneste jeg greier å få til der er mindre og mindre interesse for apportbukken. Så burde helst trene med pinne, sånn at jeg får bort den ekstreme interessen for pinner :p
Neida, litt mer seriøst, Chili hadde et par gode grep før det ble dårligere. Så får ta bare et par hver gang til hun ser ut til å bli mer glad i den. Kia har god interesse i å løpe ut og hente, men spytter den veldig kjapt ut.

Musmatte, Chili har en tendens til å ville ta den med seg, så tror jeg må bruke brødfjøl eller noe sånt for å få bort det. Farten derimot er god :-)
Farten er også god hos Kia. Hun tar en liten sving, sånn at hun nesten er på vei tilbake til meg før hun løper på den. Det er ikke heeeelt ønskelig. Må nok tenke litt over dette før neste gang.

Etterpå fikk Felix løpe litt løs sammen med Kia. Hun satte ham på plass et par ganger, men det var liksom nok :-) Han fikk respekt og gikk rundt og snuste litt istedet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Medalje sendes i posten :)

Svein Tore sa...

Vet ikke helt om jeg liker denne anonyme kommenteringen her i bløggja

Anonym sa...

Er du redd du har en hemmelig beundrer? Skal jeg bite'n i baken?