søndag 17. mai 2009

Ruta :D

Utpå kvelden ikveld (etter softisen) ble det litt trening. Jeg og Jannicke dro en tur til Strande og fikk noen omganger med trening der.

Kia tok vi ruta på. Det gikk imponerende greit. Musmatte i midta, hun løp ganske direkte til den. Belønte imens vi forflyttet oss sånn at hun tok inngangen fra alle vinkler. Det gikk også ganske greit å fjerne matta. Litt forvirring første gangen, men var ikke ille :) Testet også et par med ståkommando, og en med stå og så dekk. Funka smellgodt egentlig.

Kia og Svein Tore trener på ruta. from Irene Lie on Vimeo.



Chili fikk mest fremadsending. Hun er litt for virrete og vil alt for mye på en gang, kan ha mye med stresset hennes å gjøre når jeg tar henne ut fra buret og ikke minst det hun bygger opp når jeg tar ut Kia og lar henne være igjen. Vi trente fremadsending til kjegle, og det gikk greit, unntatt de små pausene hun tok selv. Vi var også litt forstyrrelse/belønning for Felix. Tror faktisk han skjønte litt at løpetiden er over nå :)

(ooog, jeg er RØD etter en del timer i sola denne helga. Det er litt godt også)

4 kommentarer:

Sniff Sniff sa...

Sjikkla fancy video og greier.. :D

Svein Tore sa...

Alle blogger med respekt for seg selv har jo video :D

Svein Tone sa...

Alle blogger med respekt for seg selv har gjespefilm av Svein Tore :)

Svein Tore sa...

Jeg gjesper da vel aldri?