tirsdag 12. mai 2009

Masse rart

I dag har vi trent på burleker :)
En økt med Kia, og Chilis to første økter faktisk. Med Chili følte jeg at det var litt mer viktig at hun faktisk var stille enn at hun skulle sitte før jeg åpnet døra, og det fant jeg ut var ganske smart.. Siste økten så satt hun bare fint inne i buret, selv med litt forstyrrelser, så jeg er veldig fornøyd. Hun var også stille og rolig da.

Kia har jeg jo kommet litt lenger med, hun får frisignal og kommer ganske greit ut av buret, men snur gjerne før jeg får gitt henne noe ute og løper inn igjen.

Kokt fisk funker utrolig godt som godbiter :) Fiskepinner også.

I helga var Jannicke veldig snill og klipte hundene mine. Helt utrolig med pels som kom av de ørene, ca. en klump på størrelse med en tennisball per øre. Kia var litt enklere sånn sett, men det var verre å klippe henne. Hun har fått nok av både dyrleger og frisører..

Har meldt på begge på sunnmørshallen på lørdag 23. mai, da skal Mona stille Kia, og jeg skal stille Chili. Det blir moro, men vi må trene utstilling hver dag fremover :)

Ingen kommentarer: