tirsdag 21. april 2009

Utstillingstrening (og styremøte)

I dag ble det bare en kjapp tur på skaret pga styremøte (som det var på tide med)

Så jeg rusla litt rundt med begge hundene, og hadde litt avslapping før vi tok litt utstillingstrening med Chili. Det var ikke mange tannvisningene som skulle til før hun ble mye roligere. Løping ble det ikke så mye av, og jeg prioriterte veldig ned det med å stå rett. Jeg vil først finne roen i henne, og at hun greier å bli rolig selv om folk er borti og ser på tennene før jeg begynner å mase om hvordan hun står. Løping trenger vi nok EKSTREMT MYE trening på. Hun er veldig dårlig på å trave, mye pga vane etter skaden. Men vi har jo sett det at når vi går tur og hun faktisk traver frivillig, så er det en fin trav. Så inni der et sted så er travingen gjemt bort. Lurer på at jeg må sykle med henne for å få til det, men det blir iallefall mye kaving i begynnelsen. Må montere springeren jeg kjøpte for fire år siden kanskje? :p

Styremøtet gikk ganske greit. Må si at vi har ambisjoner iallefall, ikke noe galt med det :)
Håper bare at alle stiller opp nå, sånn at vi får gjennomført litt av det.

Ingen kommentarer: