mandag 13. april 2009

Trening 2. påskedag

Var ikke mange sjeler på trening idag, men så er jo ikke påsken helt over. I tillegg var det fotballkamp, så forventet ikke så mange.

Ikke lett å huske alt man trener på, når man ikke får noen veldig gode treningspass..

Testet Chili litt på kjegle.. Hun hadde en god, så glemte hun helt hva vi holdt på med, så tok hun en igjen, før det gjentok seg. Brukte leke som belønning, da hun er litt bortreist nå. Kanskje jeg skal skylde på kommende løpetid? :p
Ellers hadde vi den samme kjedelige ro-treningen med henne. Samt litt ligg, og litt stå. Bittelitt på plass også. Den blir marginalt bedre hver gang, men kontakten er varierende. Prøver å holde meg unna å lokke ved å holde hånda i lomma (men det er så selvforsterkende).

Kia fikk bare kjedelig trening idag. Prøver å få bort det at hun skal hoppe opp etter godbiten når jeg finner den frem (og slutte å spise fingrene mine da). Men det virker som en umulig oppgave.

Ellers lekte jeg litt vaktmester og fylte igjen noen hull i grusen.
Snøsmeltinga er helt ekstrem og snart er all snøen ved hytta borte. Så nå får det bli dugnad snart, så vi får ryddet opp :-)

Ingen kommentarer: