torsdag 6. desember 2007

Ligger fint


Fikk en jobbtelefon imens vi holdt på. Gikk dra henne og hun bare slappet av imens hun fikk strømbehandlingen. Flink jente :-) hun våknet faktisk når jeg kom tilbake. Det kan man vel kalle avslapping. Strømtreningen tar hun veldig fint, spennende å se musklene trekke seg sammen. Bevegelighetstreningen går også godt, får strekke godt bakover og ta forsiktige sykkelbevegelser. Kjøpte meg et bur på plantasjen idag. Det jeg lånte var litt vel stort og de trengte det til julebordsesongen. Var rundt om i byen og sjekka, felleskjøpet skulle ha tolv hundre for et bur med samme mål som det jeg fikk til 499 på plantasjen. Kvaliteten er nok veldig bedre på kubutikken, men til min bruk holder dette. Nå ligger hun og slapper av i buret og jeg skal spise middag. Blir en økt til med strøm og trening ikveld. Skal også en kjapp tur i tunnelen, men da får Chili bli i bilen. vil ikke stresse henne opp ennå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg stemmer for oppatering!!