fredag 21. desember 2007

En solid opptur!

En stund siden jeg blogget noe skikkelig her, så er på tide med det :)

Forrige helg så var vi på trening i tunnelen, noe som ble bittelitt mye for henne, så på søndag haltet hun litt. Så siden da så tok vi burtrening på treninger, jeg rygger til bilen sånn at jeg sitter med de andre, men allikevel får belønnet henne for å være rolig, har trent litt touch på spisepinner, og det at jeg kan gå ifra buret. Det går veldig fint, igår kunne jeg til og med ha henne liggende ute foran meg og belønne henne der. Hun har jo vært frustrert over ikke å fått vært sammen med vennene sine, og dette er en fin mellomting iallefall. Hun får hilse litt på de rundt oss.

Igår kveld var hun med en liten tur inn på jobb, jeg var jo helt alene, og hun fikk gå helt fritt uten bånd. Hun sniffet litt rundt, sjekka kontorene og gikk og la seg, og da jeg hentet vann til henne ble hun med og gikk fint ved siden av meg. Hun satte farten litt opp, men istedet for å gå tilbake til å være "tre-fotet", så brukte hun alle fotene og travet nesten. Man ser jo det at hun ikke er 100% frisk, men det er iallefall mye fremgang, og det er jeg veldig glad for å se.

I tillegg så er hun mye gladere, og har roet ned boffingen sin mot fremmede :-)

Hun fikk være med en liten runde i etasjen min her i lunsjen også, for å hilse litt på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så bra at det går fremover. Har du noe antatt tidsperspektiv på når hun kan frese avgårde igjen?