mandag 21. juli 2008

Pulten min

Etter å ha blitt lovet nytt kontor siden, hmm, april ifjor, så har det endelig skjedd.
Har fått ned pulten, skuffer, og to hylleseksjoner eller hva det nå heter. Alt rotet ligger igjen oppe på gamlekontoret, og der blir det nok liggende til jeg kommer tilbake fra ferie. (Mye av det er fra før min tid også, så nå skal jeg kun ta med meg det jeg trenger, resten skal kastes eller settes i kjelleren)
Det nye kontoret har jeg helt for meg selv nå, slipper å dele med noen som helst, noe som blir en befrielse. Det er litt mer sosialt å dele, men det blir veldig forstyrrende når man jobber mye med telefonen. Fikk så stort kontor (større enn de andre unntatt sjefen min) fordi det er jeg som har mest ting å jobbe med. Maskiner som skal ut til brukere og alt sånt. Blir vel noe utlåns-utstyr stående her også :-(


Legg merke til vinflaskene, er vel et år med vinlotteri det der, minus de jeg har drukket :p Tror det står igjen noen oppe også.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du ikke hengt opp de rosa gardinene ennå?

Svein Tore sa...

Venter på at du skal komme og hjelpe meg.

Lukas og Camilla sa...

Vil ikke bli sett i nærheten av deg når du henger opp ROSA GARDINER!!!
!!
<
U